czwartek, 17 marca 2011

Wing

Skończyłam wreszcie sweter - tunikę z Winga :). Trochę to trwało, ale wreszcie jest! Jest to mój pierwszy sweter robiony od góry, bez zszywania - bardzo pomocne okazały się druty na żyłce 150 cm, mogłam bez problemu przymierzać go w trakcie pracy :).
A oto on:



Wzór najprostszy z możliwych - gładki prawy - ale ta wełna naprawdę nie potrzebuje żadnego wzoru. Robiłam na drutach 4,5 mm i zużyłam niecałe dwa i pół motka czyli ok. 25 dag. Z reszty powstanie golf-szyjogrzej, który będzie można zakładać w zimniejsze dni. Wełna jest cudownie miękka i przytulna, a sweter bardzo ciepły. Gdyby nie to, że w mieszkaniu było mi w nim za ciepło to nie miałabym ochoty go ściągać :))
Sweter jeszcze nie był prany ani blokowany, ale nie miałam już siły tego zrobić - dopadł mnie wczoraj katar gigant i ledwo widzę na oczy :(. Idę się dalej kurować.
Miłego wieczoru :)

22 komentarze:

  1. Cu-dow-ny!!! Niezwykle udany projekt:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna ta tunika, po prostu bomba a czarne dodatki podkreslają jej urok. Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo udana tunika! Ciekawe, czy odważę się wreszcie kiedyś zrobić coś w całości, bezszwowo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny sweterek!!! A jaka wydajna włóczka!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana to już ''wyższa półka''.Nie jestem znawcą ale podoba mi się obłędnie.Noi z tymi dodatkami ślicznie wygląda.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudny!! Może nie trzeba było go zdejmować? Jak taki cieplutki, to katar szybciej by się wyniósł ;-)
    Kuruj się!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny! a włóczka rzeczywiście nie potrzebuje żadnych wzorów. no i ten kwiat...:) super:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna tunika i wspaniale na Ciebie pasuje. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Frasiu i co ja mam napisać ? Kolejne arcydzieło , tym bardziej ,ze robienie od góry jest trudniejsze...a gładki prawy eksponuje piękno włóczki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Frasiu, i model cudny. I modelka zgrabna. I wełna (Laury chyba)przepiękna. Wspaniale skomponowane i ta broszka cud-miód!!!! Bardzo udane!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna tunika. Prosta i elegancka, a z tak dobranymi dodatkami wygląda rewelacyjne!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Noż cudności tunika:)Ale na takiej szczupłej lasce to nawet worek wyglądał by ładnie:)A co to takiego ładnego masz na szyi na pierwszym zdjęciu?sama zrobiłaś?Podoba mi się wszystko!Pozdrawiam:)Cieplutko rzecz jasna:)

    OdpowiedzUsuń
  13. No i życzę szybkiego wyzdrowienia:)Kuruj się dziewczę,cobyś się bardziej nie rozłożyła;)Ściski:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo, bardzo Wam dziękuję za tyle miłych słów :*
    Przyznam nieskromnie, że mi ta tunika też się bardzo podoba, ale to zasługa głównie cudnej urody wełny uprzędzionej przez Laurę :). Fason jest najprostszy z możliwych (ale takie właśnie lubię najbardziej), a dzierganie od góry okazało się bardzo przyjemne i wcale nie trudniejsze niż tradycyjnie od dołu. Sama nie wiem czemu tak długo się do tego zabierałam :)).
    Dzięki za życzenia zdrowia - katar trzyma się świetnie, w przeciwieństwie do mnie, ale się nie poddaję!!!
    Lucynko - te korale na pierwszym zdjęciu nie są mojej produkcji - kupiłam je kilka lat temu, ale bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wygląda i myślę, że nie ma co blokować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mam słabość do tunik wszelkiego rodzaju :) Ślicznie Ci wyszła ta Twoja :)))
    Zdrowiej Asiu :)))

    ciepło pozdrawiam

    PS ale ten śnieg za oknem to spore przegięcie ;->

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny i na dodatek w moim ulubionym kolorze. Dekolcik jednak dałabym większy hihih. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  18. Boski ocean!! Też bym nie chciała ściągać takiego :D wełenka faktycznie wydajna :)
    Wyzdrowiałaś już?? Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna, zwłaszcza, że lubię niebieskości. Podoba mi się też ta kwiatowa broszka.
    Masz talent w dłoniach i cierpliwość zapewne do tego niemałą.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo Wam dziękuję za tyle miłych słów :). Aż chce się znowu chwycić za druty - tym bardziej, że przez ostatnie dni nie zrobiłam kompletnie nic :(.
    Poohatko - jest już znacznie lepiej, ale zdrową bym siebie nie nazwała :(. Buziaki :).

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie wygląda z kwiatem.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny taki gładki sweter, ja jak zwykle podziwiam robienie swetrów na drutach... Tyle cierpliwości! I jakie piękne tło dla dodatków!

    Zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń