niedziela, 1 marca 2015

Morska głębia

Z tym właśnie kojarzy mi się kolor mojej najnowszej chusty :). Zresztą kolor czesanki, z której uprzędłam nitkę, a potem wydziergałam tę chustę też nazywał się "głębinowy" :).






Wzór: Nurmilintu (darmowy).
Druty: 4 mm.
Włóczka: własnoręcznie uprzędziony 100% merynos.
Zużycie: 80 g.
Zostało mi jeszcze 20 g tej wełny, mimo iż powiększyłam oryginalny wzór o jeden panel "francuza" i jeden panel ażuru. Bardziej jednak nie chciałam powiększać tej chusty, bo zrobiłaby się zbyt długa jak na moje potrzeby :).
Wzór ten "chodził" za mną już od dłuższego czasu i wreszcie doczekał się realizacji. Gdy tylko go zobaczyłam, stwierdziłam, że będzie idealny dla tej mojej nieco "artystycznej" nitki - przędłam z batta, więc nitka nie wyszła mi zbyt równa. I chyba dobrze mi się wydawało?
Wzór jest bardzo prosty w wykonaniu i przyjemnie się go dzierga - polecam!
A skoro zaczął się już marzec, to pora zabrać się za kolejną czapkę :)).
Pozdrawiam Was serdecznie i wiosennie :).

30 komentarzy:

  1. Kolor rzeczywiście piękny, bardzo trafne skojarzenie z morską głębią :)
    Chusta wyszła śliczna!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna aż zapragnełam morza:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba idealny zestaw :) Piękna chusta i w cudnym kolorze :)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna chusta, lubie takie kolory, a skoro mowisz ze wzor prosty to sobie zachowam na przyszlosc:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Dla mnie najbardziej skomplikowane wydawało się zamykanie oczek metodą pikotkową, ale po obejrzeniu filmu na youtube okazało się, że to też jest bardzo proste :)).

      Usuń
  5. Dziś właśnie podjęłam decyzję, że sprzedaję moje płetwy. Ale teraz pomyślałam, że może to przedwczesna decyzja i zejdę jeszcze do głębin. Doskonałe połączenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :). Nie sprzedawaj tych płetw - może faktycznie jeszcze Ci się przydadzą ;))).

      Usuń
  6. Ten wzór i za mną "łazi" od dłuższego już czasu i jest w planach, póki co czekam na wełenkę na nią upatrzoną :) W ogóle Heidi ma fajne przejrzyste wzory, które bardzo przyjemnie się robi. Zrobiłam już Eyeblink i również polecam bo jest bardzo prosty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam Twojego Eyeblink'a i tak mi się spodobał, że też sobie ten wzór ściągnęłam :). Mam go w planach, tylko na razie nie wiem z jakiej włóczki go wydziergam, ale z pewnością kiedyś się zdecyduję :)).

      Usuń
  7. Piękny kolor przędzy i idealnie pasuje do tej chusty. Tajemnicza morska głębia.Bardzo mi się podoba.
    Ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Sabinko :). Chyba zaczynam tęsknić za morzem ;)).
      Ściskam :)

      Usuń
  8. Idealnie dobrałaś włóczkę do wzoru,razem tworzą cudną parę:)Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Lucynko :). Do tej nitki niestety żaden wymyślny ażur nie pasowałby, to musiało być coś prostego :).

      Usuń
  9. Cudna chusta :-) Przepiękny kolor i doskonały wzór - bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Och Frasiu zapowietrzyłam się z zachwytu.I to tak na prawdę.Nawet ta nazwa wzoru jakże bardzo pasują do tego cudnego koloru i wzoru.
    Jest przepiękna.A TY jesteś w swojej dziedzinie mistrzem świata. Tak uważam.
    Serdeczności prawie wiosenne posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutko - a ja aż się zarumieniłam :). Do mistrzostwa mi daleko, ale cieszę się bardzo, że podoba Ci się to co robię :)).
      Serdeczności :))

      Usuń
  11. "Głębinowy" kolorek ewidentnie nie dla mnie, ale chusta bardzo piękna.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to i dobrze, że lubimy różne kolory - dzięki temu świat jest bardziej kolorowy :)). Ja uwielbiam wszelkie niebieskości, ale ostatnio zaczynam dostrzegać też inne kolory, dzięki czemu moja garderoba przestaje być monochromatyczna ;).
      Uściski.

      Usuń
  12. No i proszę już mam myśli oderwanie od moich rękawiczek - ciągle zaglądam i podziwiam, nawet wzór ściągnęłam :))
    Bardzo mi się podobają te smugi koloru ale to tylko w własnej przędzy takie cuda :))
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to teraz nie wiem, czy mam sie zmartwić czy cieszyć ;). Chyba jednak cieszę się, że udało mi się Ciebie zainspirować :)). Ten wzór jest idealny dla nitek uprzędzionych z własnoręcznie farbowanych czesanek lub takich "wymieszanych", jak ta moja. No i sporo wybacza samej nitce - wszelkie nierówności gdzieś znikają :).
      Serdeczności :).

      Usuń
  13. Śliczny kolorek. Bardzo ładna chusta.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  14. Matko,co za kolor! Przepiękna:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna chust , a kolor ma zdumiewający :):)

    OdpowiedzUsuń