piątek, 31 grudnia 2010

Biała róża

Tak mi się spodobało filcowanie różyczek, że wczoraj udziabałam sobie drugą - tym razem białą, a raczej w kolorze naturalnym.

I tak sobie myślę, że nie będzie ostatnią :). Mam trochę czesanek w różnych kolorach, więc pewnie powstanie ich więcej :).
Pochwalę się jeszcze woreczkami na drobiazgi, które uszyłam sobie w tym roku. Sposób ich wykonania znalazłam gdzieś w internecie (niestety nie potrafię odnaleźć tego albumu, chyba już zniknął) i tak mi się spodobał, że musiałam spróbować je uszyć :). Woreczki w środku nie posiadają żadnych kieszonek, za to mają je na zewnątrz.

Ten beżowo-brązowy wypchany jest koralikami oraz innymi elementami do "produkcji" kolczyków, brązowo-różowy służy mi do przechowywania różnych próbek włóczek :).
Dziś Sylwester - życzę Wam, abyście spędziły go tak jak lubicie :).
A na 2011 rok życzę Wam wszystkiego co najlepsze, przede wszystkim zdrowia (dla Was i Waszych najbliższych), szczęścia, uśmiechu na co dzień, spokoju wewnętrznego, energii do działania, nieustającej weny twórczej, marzeń (i ich spełnienia, przynajmniej części), nowych pozytywnych wrażeń, pieniędzy (żeby na wszystko starczyło) i wszystkiego czego jeszcze sobie zażyczycie :)
Szczęśliwego Nowego Roku!!!

14 komentarzy:

  1. Różyczka śliczna,woreczki piękne!Dziękuję za życzenia i też Ci życzę,nawet jeszcze więcej.Dziękuję za propozycję nauczenia mnie frywolitki,chętnie skorzystam.Igły mam,nawet pierwsze koślawe próby za sobą,ale gdzieś coś robię jednak nie tak bo mi nie wychodzi.Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lucynko - dziękuję :). Co do frywolitki, to ja umiem tylko na czółenku. Jeśli chcesz spróbować takiej, to możemy się kiedyś umówić. Mogę Ci nawet do nauki pożyczyć czółenko - jak Ci się spodoba to sobie kupisz własne, a jak nie, to dalej będziesz rozgryzać frywolitkę igłową :). Na igle nie potrafię, bo nigdy nie próbowałam :(.

    OdpowiedzUsuń
  3. Woreczki są świetne !!!!
    czy mogę sobie taki zamówić?
    Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku Pozdrawiam Mila

    OdpowiedzUsuń
  4. Woreczki przecudnej urody, bardzo eleganckie:)

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Frasiu - cud miód te woreczki! Pięknie i ze smakiem uszyte! A róże to chyba zostaną firmowe u Ciebie, bo pięknie je czynisz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Milu - pewnie, że możesz :). Cieszę się, że Ci się podobają :). Napisz mi w mailu (jest w moim profilu) w jakich kolorach byś chciała, tyle tylko, że będę się mogła za to zabrać dopiero gdzieś w połowie stycznia, jak sprzątnę choinkę, bo na razie nie mam gdzie maszyny rozłożyć :)
    Tabajko - dziękuję i również życzę Ci wszystkiego co najlepsze :)
    Kankanko - pochwały z Twojej strony są jak miód na moje serce, bo przy Twoich pracach, to te moje woreczki są jak przedszkole. Ale w końcu od czegoś edukację trzeba zacząć ;)).

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna różyczka i piękne woreczki.. Ale i tak mój (a w zasadzie obydwa) najpiękniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tobatko - no, ja mam nadzieję, że Twoje są najładniejsze ;)). A przy robieniu różyczki miałam przed oczami tę, którą dostałam od Ciebie :). Mimo, że do ideału (czyli Twojej róży) mi jeszcze daleko to nie poddaję się i dalej będę ćwiczyć (najwyżej będę miała całą kolekcję różanych broszek we wszystkich kolorach tęczy) :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję bardzo i wzajemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Różyczka śliczna, ale woreczki to już majstersztyk! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie to wszystko śliczne!
    Woreczki mnie oczarowały!
    Szkoda, że nie masz adresu do albumu, bo pewnie też bym się skusiła na uszycie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziabko - dziękuję :)
    Ata - cieszę się, że moje "twory" Ci się podobają :). Co do woreczków to poszukam w domu na płytce CD - może je sobie zachowałam. Jeśli nie znajdę to poszukam wydruku (bo ten mam na pewno) i jutro w pracy zeskanuję i prześlę Ci mailem :). Szycie tych woreczków przypomina trochę układanie origami - jest bardzo proste i przyjemne :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :))
    Woreczki cudne :))Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  14. woreczki są super i świetnie się sprawdzają w podróży :) a różyczka śliczna jest - ktoś Ci ją zwędził?? białej nie widziałam... :)

    OdpowiedzUsuń